Wednesday, March 2, 2011

The Gender

Bismillah...

Wahhhhh!! Nampaknya seminggu sekali je lah boleh update blog ni. Tu pun macam malas2 je. Tapi sebab agak sayang dengan blog ni, so kena tulis2 gak. Nanti makin lama makin banyak cerita tertangguh, lagi malas nak update! heee

Ohhhh.. berdasarkan tajuk entry ini... haks haks haks (gelak gedik) ye, aku da dapat tahu dah gender baby. InsyaAllah, IT'S A BOY!!!!


Hehe.. excited tau masa aku pergi private check-up last Saturday.. Baby kemain aktif lagi, pastu terkangkang kangkang nak tayang birdy ahaks. Sampai doc nak ukur dia punya panjang tulang belakang, paha, sume susah sebab kejap2 dia gerak hohoh.. Memang turun pak dia. Kenan askar2 nih.

Ukutlilit pinggang aku pun dah meningkat agak mendadak jugak la.. huhu.. sadis2..

Hm, last week aku ada masalah bengkak kat tapak kaki. Tapi bukan bengkak air macam orang yang tengah sarat tu.. Bengkak cane tah, pastu kalau nak bejalan sangat sakit. Tanya doc, rupanya sandal yang aku pakai tu design dia tak betul. Aku pakai sandal Hawkeye tu.. Lama gak kena bebel dengan doc. Balik2 dari check-up terus cari sandal baru. Rembat sandal Bonia hehe muflislaaa suami aku. Nasib baik baru lepas dapat gaji =P

Lepastu kan, aku bakal berpindah ke rumah yang lebih dekat dengan sekolah, and dekat jugak dengan tempat kerja abang. InsyaAllah, awal bulan 4 ni kami akan berpindah ke Dutamas, rumah sewa.. Harap2 berbaloi and selesa lah kami pindah ke sana, sebab jarak aku and abang nak g sekolah and ofis hanya 10min je. Abang tu kalau tak jam la. Kalau jam maybe dalam 30min kot. Takpe, boleh terima lagi.. Tak sabarnya nak pindah, sebab sekolah aku tu sukaaaa sangat buat meeting itu ini pastu sampai rumah dah dekat pukul 4 stressnya!!

Hm, update tentang sekolah, biasa2 je. Eh, tapi semalam ada cikgu mengamuk tau kat staff room. Cikgu lelaki. Kecoh jugak laa.. hehe.. Puncanya, aku malas nak cerita boleh tak.. heee.. Tu je yang menarik minggu ni hehe.. Hm, okayla, sangat fenatttt...

1 comment:

Mama Rayyan said...

Baby boy ye???suka3x...tp beli barang yg neutral dulu,jgn spesifik sgt,selagi blm kuar,mmg tak confirm..take care ye!