Monday, December 27, 2010

Isu Jantina

Bismillah..


Wahh.. tajuk macam serius bebenor je ye.. hihi..


Sebenarnya sekarang aku dah perasan, yang aku mempunyai masalah untuk memberi tajuk kepada entry2 aku. Macam penat gila fikir, tapi macam bubuh tajuk yang tak best gak. Hm..


Okay, aku nak mempertikaikan hal ni.. Mengenai anak sulung. Kenapa macam ramai orang cakap kalau anak sulung biarlah or eloklah kalau anak lelaki, nanti dah besar boleh jaga adik2..


Ye eyh? Hm, kalau anak sulung perempuan, dia tak boleh jaga adik ke? Aku rasa dua-dua pun boleh je.. Sama je. Macam family aku, yang sulung kakak, tapi dia ambil berat je pasal adik2 dia even duduk jauh. Dia update je semua benda yang berlaku kat family aku ni. And, abang aku yang no.2 tu pun takde masalah pulak nak lead the family walaupun dia no.2


Aku rasa apa yang penting kena faham and kerjasama la betul tak? Eh, korang tak perasan ke aku macam emo sikit? hehehe.. Over lak minah ni yek..


Okay, tu je aku nak argue. 


Bai! =)

1 comment:

♥FaTinFazLan♥ said...

Tahniah anda telah dipilih sebagai pemenang "GCC" diharap boleh berikan maklumat A.S.A.P