Thursday, December 9, 2010

Surprise from Abang! =)

Bismillah...


Hehehe..


Semalam kan, abang buat surprise. Best nyeeee! :)


Semalam abang balik lambat. Pukul 8 lebih baru sampai rumah. 


Masa tengah tengok tv sama2, abang cakap abang ada surprise jap lagi.


Time tu aku tengah makan, so terus stop surprise? apekah? terus pergi kelebet2 kemeja, poket seluar and wallet abang. haha tak sabar. I was thinking it might be some present la kan sebab abang balik lambat, mana tahu singgah pergi beli hadiah ke hehehe perasan kau Lynn!


Tapi tak jumpa apa2 pun. Abang cakap bukan hadiah la...


Okay, start to think something else. Padahal belum habis makan ni! hehe


Abang nak bawak pergi holiday ke? Nak pergi mana? Bila? Naik flight tak? hahaha


Takde pergi-pergi lahh... Surprise lain.. Ish, makan la dulu, jap lagi la... (cakap sambil mata tengok tv)


Okay, taknak teka dah. :p


Habis cerita KES kat TV3 semalam, abang pergi mandi. 


Kebetulan semalam aku tak berapa lalu makan, memang paksa makan sikit2, dekat sejam gak la makan sikit2 sambil tengok tv.


Abang keluar bilik air terus cakap 'TADAAA!!!'


Eh kejap, jangan berfikiran lain. Abang pakai towel tau masa tu!


Dan....


Dan....


Dan....


Aku terus menjerit kuat gila cakap 'YEAYYY!!!!!'


Haks haks haks.. Rasa nak nanges pun ada time tu!


Sebab apa tau,


Sebab abang buang misai!!!


Okay, maybe memang tak surprise untuk korang yang baca entry ini. Tapi, memang sangat2 surprise untuk aku oke!


Kalau korang nak tahu inilah impian aku sejak mula2 kenal dengan abang. Cewahh impian gitu!


Dan, kalau korang nak tahu jugak, masa bertunang dan nikah, aku memang gaduh besar dengan abang sebab dia tak buang misai. hehehe ops kantoi.


Masa bertunang tu, abang dah janji tau nak buang misai. Sekali masa datang tu kemain tebal lagi oh, sape tak marah! hehe


Malam before majlis betunang tu siap sms aku lagi cakap 'abang da buang misai'


Selalu tipu aku tauu.... Tahula aku kecik lagi..


Same goes masa nak nikah. Tapi masa ni aku tak percaya. Abang cakap abang dah buang sikit, tapi aku tengok takde beza pun. Hm, mencik tau... So, masa hari nikah keseronokan aku sedikit tergendala sebab misai itu. Ya, itulah punca kejadian!!


Hehe.. kelakar kan?


Kenapa abang taknak buang misai?


Abang cakap, dia nak kasi nampak berusia sikit demi kemaslahatan kat ofis. Hehe.. Sebab nak kasi staf2 ada secebis perasaan gentar dan hormat kepada abang yang muda ni. hehe.. 


Tapi aku tak kira, kalau abang ada misai pun, macam la garang sangat. Tak pun.. But still, first impression tu penting, kata abang.


Tengok, punya kemaruk aku nak abang buang misai dia, aku siap edit gambar ni tahu! Gambar ni dulu jadi banner blog ni before gambar di atas. hehe comel kan? :p




Semalam memang aku tersengih2 macam kerang busuk je sebab memang surprise gila lah!! Aku rasa pengorbanan besar gak tuh. Entah macamana abang masuk ofis hari ni. Mesti orang sengih2 usik dia hehehe..

Jenuh gak lah aku paksa2 abang suruh cerita kenapa tiba2 nak buang misai, dapat mimpi ke mana tahu kan. Abang just cakap saja ja.... saja ja.... Hiks, geram betoi..


Pagi tadi before pergi kerja, lupa plak aku nak snap gambar abang, hehe tapi xde beza pun dengan gambar di atas :p


Hm.... thanx abang, love you!!! =')

1 comment:

Noor Nabila Jasni Teoh said...

hehe...sweet... =P tapi aq rasa en.hubby ade misailagi ok lah! nmpak tua n matang lagi best la wey!!!serius! heheee...selalunye pe laki cakap nibetul tau~..hehee..diorg lebih rasional~..kite emosional ckit! hahaaa..pe pon berbahagialah...('',)