Wednesday, October 13, 2010

Beli Tudung

bismillah...


Dengar sini orang kampong!! Semalam dengan penuh keredhaan, aku telah membeli 2 helai tudung secara online. hip hip...!!!!


HOORREYY!


Okay over disitu.


Yelah, sebagai seorang penganggur sepenuh masa, adalah mustahil untuk aku suka suki menghabiskan duit. Aku sekadar bloghopping online shop untuk mencuci mata sampai aku rasa mata aku dah bersih bersinar bebeno kate org peghak ye.


Aku rasa, abang mesti dah kesian tahap sayu hati sebab time balik kerja je, tengok laptop mesti tengah bukak online shop. Hahah. Tapi takde pulak dia nak offer suruh aku beli.


Jadi aku telah menggunakan sisa2 duit yang ada untuk memuaskan nafsu serakah aku. Ceh, ayat nak power.


Sebenarnye, koleksi instant tudung aku semuanya dari Butik Anggerik Avenue Shah Alam.


Sebab, dia ada jual tudung yang takde awning. Means, dia macam tudung instant yang biasa la, tapi tak letak awning. Positifnya disini ya ahli dewan, kita boleh masuk saja dalam washing machine dengan gembiranya. Katakan tidak pada tertonggek-tonggek basuh tudung dalam bilik air. 


Lagi, kat situ kalau beli 5 percuma 1. Kalau aku bawak mama pergi beli, aku dapat la yang percuma tu hehe..


Baru ni aku pergi lagi, nak habiskan duit raya. Pergi dengan kakak and SIL aku. Kitorang ada try satu shawl ni, dia ala-ala shawl dubai tp besar. Kat kedai tu, nama dia Tudung Raja Mazian. Bes pakai, tapi mahal sikit, RM60.


Semalam aku jumpa, RM45. Terus aku beli 2. hehe.. Satu warna dark blue, satu dark chocolate. Lepas tawar2 dengan akak tu, aku bayar RM90 including post. hehe..


Tak sabo ni nak tunggu tudungnya sampai ni.


Ha, lagi yang aku suka kat Anggerik Avenue tu, Tudung Hamidah. Nanti dah pakai jadi comel je. Aku ada 6 helai tudung Hamidah tu. Satu rembat mama punya. hehe..


Eh, apasal aku promote plak ni..


Hm.. abang pergi office jap ni. Sepatutnya hari ni dia cuti, sebab still dalam exam lagi. Tapi hari ni dia tak present, dia present esok, jadi hari ni off la. Semalam janji nak bawak aku pergi Sogo. Tapi sebab Mufti Penang datang, dia kena la g office jap. Malam tadi pun Mufti Penang tu datang office jugak. Pelik aku, kat Penang office hour sampai malam ke?


Oh ye, hari tu masa aku kahwin kat Penang, dia datang kenduri aku.. Tapi tak cam plak yang mana satu.


Ni ada satu berita penting. Abang dah dapat trace blog aku ni! Mana ada malu weiii.. Sabor je le nyah. Agaknya, dia nak taip 'utusan' nak baca paper. Tapi bila dia taip 'u..' terus keluar link blog ni. Ake sedar2 dia tengah baca dah. Haha.. So sekarang, aku mengambil langkah berjaga-jaga. Aku guna Chrome, abang guna Firefox. heh


Mana abang ni!! nak pergi iron baju lah. Yeay shoppinh yeay!!


Alhamdulillah..



No comments: